Disseny i adaptació curriculars [101685]
Tovias Wertheimer, Susana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Resum: Els objectius metodològics d' aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que es centren en el treball dirigit, el treball tutorizat-supervisat i el treball autònom. De forma articulada es treballarà la relació teoria i pràctica. Així al llarg del semestre s' analitzaran diferents casos i situacions educatives a partir de les quals s' abordaran i establiran els criteris i s' analitzaran els conceptes essencials per fer adaptacions curriculars i poder elaborar un pla individualitzat (PI). Això implica profunditzar en el anàlisi dels dissenys curriculars i materials didàctics, així com explorar altres fonts es documentals. Amb la finalitat d' ajudar a l' alumnat en aquest recorregut es faran conferències invitant a diferents professionals i es faran visites a serveis vinculats al mon educatiu. Complementàriament se llegiran i discutiran articles i capítols seleccionats d' un llibre proposat en la bibliògrafa, així com vídeos relacionats amb el tema. Amb aquesta metodologia també es potenciarà la participació activa de l' alumnat en la construcció dels seus coneixements així com el treball en grup cooperatiu, La interrelació entre l' anàlisi teòric i la pràctica ajudarà a desenvolupar en l'alumnat actituds reflexives respecte a les seves pròpies pràctiques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 112.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir