visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > eTutoring, programa educatiu innovador per millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès |
Títol variant: | eTutoring, programa educativo innovador para mejorar el aprendizaje del español y el inglés |
Data: | 2014 |
Resum: | eTutoring és un programa educatiu innovador que pretén millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès de l'alumnat de primària de Catalunya i Escòcia. El programa es basa en l'aprenentatge virtual entre parelles d'alumnes amb una competència lectora equitativa que fan de tutor i de tutorat. L'alumnat català escriu 5 textos en anglès i els reescriu seguint les correccions fetes pels companys escocesos, i llegeix i corregeix els 5 textos en espanyol escrits per aquests. Els resultats mostren l'eficàcia del programa, amb diferències segons el grau d'ajuda que s'ofereix en les correccions. |
Resum: | eTutoring es un programa educativo innovador que pretende mejorar el aprendizaje del español y el inglés del alumnado de primaria de Cataluña y Escocia. El programa se basa en el aprendizaje virtual entre parejas de alumnos con una competencia lectora equitativa que hacen de tutor y de tutorado. El alumnado catalán escribe 5 textos en inglés y los reescribe siguiendo las correcciones hechas por los compañeros escoceses, y lee y corrige los 5 textos en español escritos por éstos. Los resultados muestran la eficacia del programa, con diferencias según el grado de ayuda que se ofrece en las correcciones. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Octubre 2014, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 32.5 KB |
Español 3 p, 112.2 KB |