Google Scholar: cites
Editor's Notes
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2014
Resum: Our commissioned article is co-authored by three leading figures in research and practice in Online Intercultural Exchange (OIE) applied to the field of language teaching and learning: Sarah Guth, Francesca Helm (University of Padova, Italy) and Robert O'Dowd (University of León, Spain). Based on a growing need for a deep understanding of the underlying pedagogical foundations for online learning environments, these authors describe the perspectives of teachers involved in telecollaboration as well as the challenges faced by them. This article is followed by two studies in plurilingual acquisition: Arabic speakers learning French, Quichua students and an article on teachers' beliefs concerning the use of L1 in L2 classes.
Resum: Notre premier article est co-signé par trois personnes reconnues dans la recherche et la pratique de l'Échange Interculturel en Ligne ('Online Intercultural Exchange' en anglais) appliquée au domaine de l'enseignement et l'apprentissage des langues: Sarah Guth, Francesca Helm (Université de Padoue, Italie) et Robert O'Dowd (Université de León, Espagne). Basé sur un besoin croissant de se plonger dans les fondements pédagogiques sous-jacents des environnements d'apprentissage en ligne, ces auteurs décrivent les perspectives des enseignants impliqués dans la télécollaboration et les défis auxquels ils sont confrontés. Cet article est suivi par deux études dans l'acquisition plurilingue: arabophones apprentissage du français, les étudiants quichua et un article sur les croyances des enseignants de langues étrangères concernant l'utilisation de L1 dans les classes de L2.
Resum: El nostre primer article és co-escrit per tres persones reconegudes en la investigació i la pràctica de l'Intercanvi Intercultural en línia ('Online Intercultural Exchange' a anglès) aplicat al camp de l'ensenyament i aprenentatge d'idiomes: Sarah Guth, Francesca Helm (Universitat de Padova, Itàlia) i Robert O'Dowd (Universitat de Lleó, Espanya). Sobre la base d'una creixent necessitat d'aprofundir en els fonaments pedagògics subjacents sobre entorns d'aprenentatge virtual, aquests autors descriuen les perspectives dels professors implicats en telecolaboración així com els reptes que s'enfronten. Els seguents dos articles tracten l'adquisició plurilingüe: estudiants de francès àrab parlants i estudiants de Quítxua, seguit per un article sobre les creences dels professors de llengua estrangera sobre l'ús de L1 a les classes de L2.
Resum: Nuestro primer artículo es co-escrito por tres personas reconocidas en la investigación y la práctica del Intercambio Intercultural en Línea ('Online Intercultural Exchange' en inglés) aplicado al campo de la enseñanza y aprendizaje de idiomas: Sarah Guth, Francesca Helm (Universidad de Padova, Italia) y Robert O'Dowd (Universidad de León, España). Sobre la base de una creciente necesidad de profundizar en los fundamentos pedagógicos subyacentes sobre entornos de aprendizaje virtual, estos autores describen las perspectivas de los profesores implicados en telecolaboración así como los retos que se enfrentan. Los siguentes dos artículos tratan la adquisición plurilingüe: estudiantes de francés árabe parlantes y estudiantes de Quichua, seguido por un artículo sobre las creencias de los profesores de lengua extranjera sobre el uso de L1 en las clases de L2.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Editor's notes
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7 Núm. 4 (november-december 2014) , p. i-viii (Editor's Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v7-n4-dooly
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/290873
DOI: 10.5565/rev/jtl3.608


8 p, 258.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-12-18, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir