Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/128560
Els valors determinen l’estratègia de RSC de les empreses familiars
Simon, Alexandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)

Data: 2015
Resum: La Responsabilitat Social Corporativa (RSC) és una estratègia que pren cada vegada més importància per a qualsevol organització. No obstant això, en el camp de l’empresa familiar, diferents autors han assenyalat la manca d’estudis sobre el comportament d’aquestes empreses a l’hora de desenvolupar accions de RSC. Aquest estudi suggereix que els valors diferencials i el grau d’implicació en l’empresa familiar són determinants a l’hora d’escollir l’estratègia de RSC a seguir.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Gener 2015, ISSN 2014-6388



2 p, 84.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2015-01-27, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir