L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible : el cas de la xarxa europea support
Sabio Collado, E (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Data: |
2009 |
Resum: |
En aquest treball es planteja desenvolupar una estratègia d' avaluació que promogui la millora del funcionament de la Xarxa Comenius SUPPORT, dintre d' un paradigma soci-crític que té en compte els valors comuns de la ESD compartits pels participants, les seves visions de la "qualitat", les activitats concretes, i els productes obtinguts. L'avaluació de la Xarxa Comenius SUPPORT inclou activitats que promouen la reflexió i el canvi conjuntament amb els participants com, (a) establir els "Criteris de Qualitat", que seran el centre de l' estratègia d' avaluació, (b) dissenyar instruments de recollida de dades, (c) elaborar documents per compartir. D'aquesta forma, s'espera obtenir unes reflexions sobre els problemes del funcionament d' aquest tipus de xarxes, y el desenvolupament d'estratègies per a promoure l'avaluació formativa en aquests contextos per a la EDS. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3509-3514, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294717
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2015-03-26, darrera modificació el 2022-12-14