Un model de formació continuada, reflexiu i participatiu
Pigrau Solé, T. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC))
Tarín Martínez, R. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Carbó Cortina, V. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC))
Ylla Boré, R. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC))
Data: |
2009 |
Resum: |
Els reptes que planteja avui la comprensió del món, posen en evidència que cal una alfabetització científica i didàctica dels i de les mestres d'educació infantil i primària. La nostra experiència en formació ens porta a afirmar que aquests grans reptes cal abordar-los des d'una perspectiva socioconstructivista de la formació. El model de formació que presentem pretén donar resposta a les necessitats del professorat, en relació als coneixements i a la didàctica de les ciències. Proposa aprofundir en la reflexió sobre la pròpia pràctica i sobre noves propostes metodològiques, a fi d'actualitzar i millorar les competències tecnocientífiques. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3619-3623, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294740
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2015-03-26, darrera modificació el 2022-09-04