Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/133247
Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat
Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Data: 2010
Resum: Aquesta experiència avaluadora s’ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. Les activitats avaluades es corresponen amb les de l'eix agroalimentari i tenen una implicació amb el desenvolupament de l'Agenda 21 Escolar del municipi. Aquestes activitats sorgeixen d'un primer cicle d’avaluació realitzat en anys anteriors.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: conferenceObject
Matèria: Sant Cugat del Vallès ; Educació per a la sostenibilitat ; Avaluació ; Agenda 21 Escolar ; A21E ; ES ; PDE ; Pla de dinamització educativa
Publicat a: Forum d´Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010



1 p, 148.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2015-07-08, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir