L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support
Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Date: 2009
Abstract: Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. Ens plantegem desenvolupar una estratègia d'avaluació que promogui la millora del funcionament de la xarxa Comenius SUPPORT, dintre d'un paradigma sociocrític. Aquest paradigma té en compte els valors comuns de l'educació per al desenvolupament sostenible (EDS) compartits pels participants, les seves visions de la "qualitat", les activitats concretes i els productes obtinguts.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Comunicació de congrés
Subject: SUPPORT ; EDS ; Paradigma socio-crític ; Xarxes educatives ; Avaluació
Published in: Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009



17 p, 116.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Gresc@ (Research Group on Education for Sustainability, School and Community)
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2015-07-08, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir