Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135312
Educació física i la seva didàctica II [102050]
Peire Fernández, Tomas
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Educació primària [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. 2. Copsar les semblances i les diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber aplicar-les en el disseny de situacions d'aprenentatge. 3. Identificar i aplicar els elements bàsics d'organització i desenvolupament d'una sessió d'educació física. 4. Identificar sistemes i criteris d'avaluació en educació física. 5. Mostrar coneixement dels elements bàsics d'aportació de l'àrea d'educació física al PCC. 6. Redactar un programa anual d'activitats físiques integrat dins el PCC. 7. Comprendre la importància de ser les responsables de l'educació física d'un centre escolar.
Llengua: Català.



Català
6 p, 33.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir