Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136123
Direcció d'Art [103145]
Tena Parera, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. Demostrar les habilitats i coneixements necessaris per desenvolupar gràficament idees publicitàries amb la màxima eficàcia i eficiència. b. Demostrar els màxims coneixements dels elements que es consideren propis de la direcció d'art i del disseny gràfic publicitari per utilitzar-los d'una manera tècnicament correcta, eficaç i eficient. c. Demostrar conèixer i analitzar els corrents i les tendències del disseny gràfic i de comunicació publicitària que marquen les grans línies de la publicitat actual. d. Demostrar solvència en l'estructuració de missatges publicitaris des de la perspectiva formal tot experimentant amb la construcció de peces gràfiques visuals i audiovisuals.
Llengua: Català.



Català
5 p, 26.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir