Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triádico
Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2007
Resum: El estudio efectuado pone de manifiesto que las situaciones de atención compartida implican largos períodos de atención sostenida y que estas situaciones se incrementan tanto en tasa de frecuencia como de duración en función del desarrollo del niño; además, el comportamiento adulto puede facilitar o inhibir la atención compartida, es decir, que su comportamiento, durante de la interacción, se adapta al nivel cognitivo del niño.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Joint attention ; Development ; Look
Publicat a: Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007

Podeu consultar el llibre on es va publicar a: https://ddd.uab.cat/record/97671


6 p, 106.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2015-07-27, darrera modificació el 2023-06-26



   Favorit i Compartir