Criteris i formes de representación que utilitza l'alumnat a l'hora de predir i interpretar gràfiques v-t en un moviment complex
Feliu Daranas, Víctor
Pintó Casulleras, Roser, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2009
Descripció: 76 pàg.
Resum: Treball de recerca del màster de Recerca en Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Treball de fi de postgrau



76 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2016-05-17, darrera modificació el 2025-11-03



   Favorit i Compartir