Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158717
Special Issue : Linguistic diversity, equity and pedagogical innovation in higher education
Kinsella, Benjamin (Rutgers, The State University of New Jersey)
Cioè-Peña, María (City University of New York)
Arpacik, Demet (City University of New York)
Rodríguez, Esteban
Polesinelli, Maryann

Data: 2016
Resum: This monograph will report on the results of a series of case studies conducted across several campuses of the City University of New York within a university-sponsored project entitled Futures Initiative (FI). The FI project advocates for greater equity and innovation in higher education through several actions, including research and student and teacher development initiatives. In this monograph, the authors of the contributions came together in an interdisciplinary doctoral seminar on educational language policy, which was chosen to take on an active role in the FI project. The seminar was led by Dr. Ofelia García and Dr. Carmina Makar.
Resum: Aquest volum presenta els resultats d'una sèrie d'estudis de cas realitzats en diversos campus de la Universitat de Nova York dins d'un projecte patrocinat per la universitat titulat Future Initiatives (FI). El projecte FI defensa una major equitat i la innovació en l'educació superior a través de diverses accions, incloent la investigació i altres iniciatives de desenvolupament posats en marxa pels estudiants i professors. Els autors d'aquest monogràfic van coincidir en un seminari d'estudis doctorals interdisciplinaris sobre la política lingüística educativa, que va ser l'eje principal del projecte FI. El seminari va ser dirigit per la Dra. Ofelia García i la Dra. Carmina Makar.
Resum: Este volumen presenta los resultados de una serie de estudios de caso realizados en varios campus de la Universidad de Nueva York dentro de un proyecto patrocinado por la universidad titulado Future Initiatives (FI). FI defiende una mayor equidad y mayor innovación en la educación superior a través de diversas acciones, incluyendo la investigación y otras iniciativas de desarrollo puestos en marcha por los estudiantes y profesores. Los autores de este monográfico coincidieron en un seminario de estudios doctorales interdisciplinarios sobre la política lingüística educativa, que fue el eje principal del proyecto FI. El seminario fue dirigido por la Dra. Ofelia García y la Dra. Carmina Makar.
Resum: Ce volume présente les résultats d'une série d'études de cas menées dans campus de l'Université de New York parrainé par l'université intitulé Initiatives futures (FI). L'IF du projet préconise une plus grande équité et de l'innovation dans l'enseignement supérieur à travers diverses activités, y compris la recherche et d'autres initiatives de développement mises en œuvre par les élèves et les enseignants. Les auteurs de cette monographie ont convenu d'un séminaire d'études doctorales interdisciplinaires sur la politique de l'enseignement des langues, qui était l'axe principal du projet FI. Le séminaire a été dirigé par Dra. Ofelia Garcia et Dra. Carmina Makar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: other ; editorial ; publishedVersion
Matèria: Bilingualism ; Translanguaging ; Linguistic diversity ; Language policy
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 1-5 (Special Editor(s)) , ISSN 2013-6196

Adreça original: http://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n2-kinsella-etal
DOI: 10.5565/rev/jtl3.674


5 p, 140.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Registre creat el 2016-07-01, darrera modificació el 2016-07-06



   Favorit i Compartir