Google Scholar: cites
Tractament d'idees alternatives de física en educació secundària
Torres Climent, Àngel Luis (IES Joanot Martorell d'Elx (Alacant))

Data: 2016
Resum: El present treball mostra una proposta metodològica per canviar certes idees alternatives de la Física de l'Educació Secundària, per idees científiques. La proposta persegueix arri- bar al canvi conceptual i metodològic a través del plantejament de situacions d'indagació, discussió i comunicació dels alumnes, ocupant un paper fonamental del procés, la contrastació experimental de les hipòtesis.
Resum: The present work shows a methodological propose to change some alternative ideas related with Physics in high school education, for scientific ideas. That propose tries to get a conceptual and methodological change by proposing inquiry situations, students' discussion and communication, in which experimental contrast of the hypotheses occupies a fun-damental role in the process.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Idees alternatives de física ; Canvi conceptual ; Canvi metodològic ; Experiments senzills a l'aula ; Physics alternative idees ; Conceptual change ; Methodological change ; Simple experiments in the classroom
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 7-11 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n31-torres
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/310885
DOI: 10.5565/rev/ciencies.364


5 p, 574.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-07-06, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir