Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161817
Història de l'Empresa [102317]
Llonch Casanovas, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Historia de la Empresa
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: Els objectius que es pretenen assolir es poden resumir en dos. En primer lloc, es proposa analitzar l'evolució de l'empresa en els darrers dos segles i, per tant, estudiar-ne els canvis experimentats en grandària i forma. Es tracta que l'estudiant adquireixi una visió dinàmica de l'empresa mitjançant la contrastació de la teoria amb la realitat històrica i que pugui comprendre com s'articulen els factors determinants (canvi tecnològic, dotació de recursos, demanda potencial, estructura de mercat, sistema financer, marc institucional. . . ) de les transformacions en magnitud, en estructura i en l'organització de les empreses. En segon lloc, es tracta de proporcionar coneixements per a entendre la relació entre empresa i creixement econòmic. Així mateix, s'emfasitzarà la construcció de capacitats organitzatives en àmbits espacials i temporals ben definits (nacions i regions) i d'aquesta manera s'estudiarà la relació entre determinades formes d'empresa i la intensitat del creixement econòmic.
Resum: Los objetivos que se pretenden lograr se pueden resumir en dos. En primer lugar, se propone analizar la evolución de la empresa en los últimos dos siglos y, por lo tanto, estudiar los cambios experimentados en tamaño y forma. Se trata que el estudiante adquiera una visión dinámica de la empresa mediante la contrastación de la teoría con la realidad histórica y que pueda comprender como se articulan los factores determinantes (cambio tecnológico, dotación de recursos, demanda potencial, estructura de mercado, sistema financiero, marco institucional. . . ) de las transformaciones en magnitud, en estructura y en organización de las empresas. En segundo lugar, se trata de proporcionar conocimientos para entender la relación entre empresa y crecimiento económico. Así mismo, se enfatizará la construcción de capacidades organizativas en ámbitos espaciales y temporales muy definidos (naciones y regiones) y de este modo se estudiará la relación entre determinadas formas de empresa y la intensidad del crecimiento económico.
Llengua: Català



Català
4 p, 75.2 KB

Castellà
4 p, 76.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir