Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163461
Aproximació a l'univers fílmic de Wes Anderson: existeix una marca autoral?
Cadena Hernández, Adrià
Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Aproximación al universo fílmico de Wes Anderson: ¿existe una marca autoral?
Títol variant: Approach to the filmic universe of Wes Anderson: is there an authorial mark?
Data: 2016
Descripció: 63 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Al llarg del anys Wes Anderson s'ha postulat com un dels directors contemporanis més importants i influents. Aquest estudi revisa la totalitat de la seva filmografia, centrant-se en la seva última pel·lícula "The Grand Budapest Hotel". L'anàlisi pretén verificar si Wes Anderson pot ser considerat o no autor de les seves pel·lícules en base a les pautes estipulades per la política d'autors provinent de la Nouvelle Vague.
Resum: A lo largo de los últimos años Wes Anderson se ha postulado como uno de los directores contemporáneos más importantes e influyentes. Este estudio revisa la totalidad de su filmografía, centrándose en su última película "The Grand Budapest Hotel". El análisis pretende verificar si Wes Anderson puede ser considerado o no autor de sus películas en base a las pautas estipuladas por la política de autores proveniente de la Nouvelle Vague.
Resum: Over recent years Wes Anderson has been postulated as one of the most important and influential contemporary directors. This study reviews all of his films, focusing on his latest film "The Grand Budapest Hotel". The analysis aims to verify if Wes Anderson can or not be considered the author of his films, based on the guidelines stipulated by the auteur theory coming from the Nouvelle Vague.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Cinema ; Filmografia ; Marca autoral Anderson, Wes




El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-02, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir