Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163475
Aventus : proyecto para la rentabilidad económica del canal audiovisual videoreviewPARKS
González Martínez, Adrián
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Aventus : projecte per a la rendibilitat econòmica del canal audiovisual videoreviewPARKS
Títol variant: Aventus : project fo rthe economic profitability of the audiovisual channel videoreviewPARKS
Data: 2016
Descripció: 50 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Aventus és un projecte que té l'objectiu d'explotar econòmicament la venda de productes j serveis relacionats amb l’oci actiu (pares temàtics. Activitats de natura i aventura . . . ). El seu antecedent és videoreviewPARKS, un canal audiovisual en la plataforma YouTube enfocat al sector de I'oci actiu. Ha aconseguit fer-se amb un espai al mercat i diferenciar-se de la competència. Però, encara que registra més de dos milions de visites anuals, no és rendible econòmicament perquè no compta amb un espai habilitat per a la venda, Aventus aprofita aquesta posició d'avantatge per oferir productes que demanen els usuaris, l'objectiu d'aquest projecte és convertir els usuaris de videorevlewfARKS en clients d'Aventus, expandir-se fins aconseguir nous clients i convertir-se en un referent en el mercat de l'oci actiu.
Resum: Aventus es un proyecto que nace con la finalidad de explotar económicamente la venta de productos y servicios relacionados con el ocio activo (parques temáticos, actividades de naturaleza y aventura…). Tiene como antecedente videoreviewPARKS, un canal audiovisual en la plataforma YouTube enfocado al sector del ocio activo. Ha conseguido hacerse con un hueco en el mercado y diferenciarse de la competencia. Sin embargo, pese a registrar más de dos millones de visitas anuales, no es rentable económicamente porque no cuenta con un espacio habilitado para la venta. Aventus aprovecha esta posición ventajosa para ofertar productos que demandan los usuarios. El objetivo de este proyecto es convertir los usuarios de videoreviewPARKS en clientes de Aventus, expandirse para alcanzar nuevos clientes y convertirse en un referente en el mercado del ocio activo.
Resum: Aventus is a project born in order to economically exploit the sale of products and services related to active leisure (theme parks, nature and adventure activities…). His antecedent is videoreviewPARKS, an audiovisual channel on the YouTube platform focused on the active leisure sector. It has managed to gain a foolhold in the market and differentiate from competitors. However, despite registering more than two million visitors a year, it is not economically viable because it does not have a place reserved for sales. Aventus takes advantage of this so as to offer products that users demand. The objective of this project is to turn the users of videoreviewPARKS into customers of Aventus, expand to reach new customers and become a referent in the active leisure market.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Lleure ; Parcs d'atraccions YouTube




El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-03, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir