Barcelona com a ciutat-marca
Campàs Moya, Marta
Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Barcelona como ciudad-marca
Título variante: Barcelona as a city-brand
Fecha: 2016
Descripción: 50 pag.
Resumen: Com afecten els fets històrics i les campanyes de comunicació a la imatge de marca de Barcelona?.
Resumen: ¿Cómo afectan los hechos históricos y las campañas de comunicación a la imagen de marca de Barcelona?.
Resumen: How do historical facts and marketing campaigns affect to our perfeption of Barcelona?.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Productes de marca ; Màrqueting ; Publicitat ; Campanyes ; Barcelona (Catalunya) ; Marques comercials



50 p, 17.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-09-16, última modificación el 2024-05-19



   Favorit i Compartir