Barcelona com a ciutat-marca
Campàs Moya, Marta
Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Barcelona como ciudad-marca
Títol variant: Barcelona as a city-brand
Data: 2016
Descripció: 50 pag.
Resum: Com afecten els fets històrics i les campanyes de comunicació a la imatge de marca de Barcelona?.
Resum: ¿Cómo afectan los hechos históricos y las campañas de comunicación a la imagen de marca de Barcelona?.
Resum: How do historical facts and marketing campaigns affect to our perfeption of Barcelona?.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Productes de marca ; Màrqueting ; Publicitat ; Campanyes ; Barcelona (Catalunya) ; Marques comercials



50 p, 17.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2023-07-27



   Favorit i Compartir