Marketing de cine : La creatividad como alternativa al alto presupuesto
Sánchez Miras, Raül
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Màrqueting de cine : La publicitat com a alternativa a l'alt pressupost
Título variante: Movie marketing : The creativity as alternative to the high budget
Fecha: 2016
Descripción: 49 pag.
Resumen: Anàlisi de la importància que té el màrqueting a l'hora de comunicar i promocionar una pel·lícula. La primera part del treball se centra a descobrir quins mitjans i quines eines són les més adequades per a aquesta tasca, què s'ha fet ja i, del que s'ha fet, què és el que realment ha funcionat. A la segona part es treballa un cas pràctic, aplicant els coneixements adquirits prèviament per desenvolupar un seguit d'accions, amb l'objectiu de promocionar la pel·lícula basada en el guió cinematogràfic «Invisible», de Robert Rabanal.
Resumen: Análisis de la importancia que tiene el marketing a la hora de comunicar y promocionar una película. La primera parte del trabajo se centra en averiguar qué medios y qué herramientas son las más adecuadas para esta labor, qué se ha hecho ya y, de lo que se ha hecho, qué es lo que realmente ha funcionado. En la segunda parte se trabaja un caso práctico, aplicando los conocimientos adquiridos previamente para desarrollar una serie de acciones, con el objetivo de promocionar la película basada en el guion cinematográfico «Invisible», de Robert Rabanal.
Resumen: Analysis of the importance of marketing to communicate and promote a movie. The first part of the work focuses on learning and finding out which media and tools are the best suited to communicate a movie, analyzing some successful examples. The second part is a case study developed with the knowledge acquired previously. It focuses on developing a series of communication actions, with the aim of promoting the film based on the screenplay "Invisible" by Robert Rabanal.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Màrqueting ; Cinema ; Creativitat ; Comunicació



49 p, 51.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-09-27, última modificación el 2024-05-19



   Favorit i Compartir