Creació videojoc "Snake"
Cózar Alier, Cristian
Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Developing "Snake" videogame
Títol variant: Creación videojuego "Snake"
Data: 2016-06-27
Resum: "Snake" té com a objectiu desenvolupar una aplicació mòbil per a dispositius Android amb la qual l'usuari pugui jugar de forma casual a tres modes de joc diferents. El mode del Snake clàssic on el jugador controlarà una serp que haurà d'anar capturant pomes, la partida acaba quan el jugador col·lisiona amb un obstacle, ja sigui una paret, un obstacle dintre del taulell o el seu propi cos. El mode contra màquina on el jugador haurà de competir contra una intel·ligència artificial a l'hora de capturar el limitat nombre de pomes que hi ha en el taulell. Finalment està el mode multi jugador, on dos jugadors s'enfronten entre ells mitjançant la connexió a un servidor, que controlarà el canvi d'informació que hi ha entre els dos dispositius.
Resum: "Snake" has the objective of developing a mobile application for Android devices with which the user is able to casually play three different game modes. The classic Snake mode where the player controls a snake which will have to capture apples, the game ends when the player crashes with an obstacle, let it be a wall, an obstacle inside the field or its own body. The mode against a machine where the player will have to compete against an artificial intelligence when capturing the limited ammolunt of apples that there are in the field. Finally there's the multiplayer mode, where two players will face each other via a server connection which will control de information flow between the two devices.
Resum: "Snake" tiene como objetivo desarrollar una aplicación móvil para dispositivos Android con la cual el usuario pueda jugar de forma casual a tres modos de juego distintos. El modo del Snake clásico, donde el jugador controlará una serpiente que habrá de capturar manzanas, la partida se acaba cuando el jugador colisiona con un obstáculo, ya sea una pared, un obstáculo dentro del tablero o su propio cuerpo. El modo contra máquina, donde el jugador ha de competir contra una inteligencia artificial a la hora de capturar el limitado número de manzanas que hay en el tablero. Finamente está el modo multi jugador, donde dos jugadores se enfrentan entre ellos mediante la conexión a un servidor el cual controlará el cambio de información entre los dos dispositivos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Android ; Java ; Aplicació mòbil ; Videojoc ; Intel·ligència artificial ; Client ; Servidor ; Joc casual ; Tendència actual ; Aplicación móvil ; Videojuego ; Inteligencia artificial ; Cliente ; Juego casual ; Tendencia actual ; Mobile application ; Video game ; Artificial intelligence ; Server ; Casual game ; Current trend



8 p, 677.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-09-30, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir