Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: - Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. - Utilizar la Investigación de Mercado para el desarrollo de estrategias: Técnicas Cualitativas y Cuantitativas. - La gestión estratégica del marketing empresarial. - Conceptos básicos de la estrategia de marketing. - El proceso estratégico del marketing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 70.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir