dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Título variante: |
Nous usos de les xarxes socials a les sèries de ficció |
Título variante: |
New uses of social networks at fictional TV series |
Fecha: |
2017 |
Descripción: |
239 pag. |
Resumen: |
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO. |
Resumen: |
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO. |
Resumen: |
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Plan de estudios: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
Documento: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Xarxes socials ;
Sèries televisives ;
Twitter ;
Televisió Audiència ;
Netflix ;
HBO |