Identificació dels factors que influeixen en la consecució de l'èxit professional dels artistes espanyols : anàlisi del paper de la reputació dins d'aquest procés
Salvatella Pulido, Afra
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Identificación de los factores que influyen en la consecución del éxito profesional de los artistas españoles : análisis del papel de la reputación en este proceso |
Additional title: |
Success-related factors in Spanish artists identification : importance of reputation |
Date: |
2017 |
Description: |
209 pag. |
Abstract: |
Cada any, milers d'artistes formats en cant, dansa i interpretació intenten inserir-se en el món laboral; però són molt pocs els que finalment aconsegueixen treballar en aquest sector i sobresortir. Així doncs, el present estudi pretén identificar els factors que intervenen en la consecució de l'èxit professional dels artistes espanyols i entendre el paper de la reputació dins d'aquest procés. |
Abstract: |
Cada año, miles de artistas formados en canto, danza e interpretación intentan inserirse en el mundo laboral; pero finalmente son muy pocos los que consiguen trabajar en este sector y sobresalir. Así pues, el presente estudio pretende identificar los factores que intervienen en la consecución del éxito profesional de los artistas españoles y entender el papel de la reputación dentro de este proceso. |
Abstract: |
Although every year, thousands of artists trained in singing, dancing and acting try to find their way into the Spanish scene; only a few succed. Thus, the aim of this study is to identify succes-related factors in spanish artists considering the importance of reputation. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Artistes ;
Fama ;
Èxit ;
Opinió pública |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2017-09-21, last modified 2022-12-16