Google Scholar: citations
Tribal marketing, tribal branding. An expert guide to the brand co-creation process
Sanz Marcos, Paloma

Date: 2014
Abstract: Index de les obres ressenyades: Brendan RICHARDSON. Hampshire: Palgrave Macmillan, 2013.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 19 (2014) , p. 135-136 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v19-sanz
DOI: 10.5565/rev/qp.34


2 p, 534.8 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2022-03-05



   Favorit i Compartir