Google Scholar: cites
Tribal marketing, tribal branding. An expert guide to the brand co-creation process
Sanz Marcos, Paloma

Data: 2014
Resum: Index de les obres ressenyades: Brendan RICHARDSON. Hampshire: Palgrave Macmillan, 2013.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 19 (2014) , p. 135-136 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v19-sanz
DOI: 10.5565/rev/qp.34


2 p, 534.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir