Topping, K., Duran, D. y Van Keer, H. (2015). Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills
Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Fecha: |
2015 |
Resumen: |
Obra ressenyada: K. TOPPING, D. Duran y H. Van Keer, Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. Oxon; New York: Routledge, 2015. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Estudios sobre educación, Vol. 29 (2015) , p. 256-258, ISSN 2386-6292 |
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicadosArtículos >
Reseñas
Registro creado el 2018-05-03, última modificación el 2024-05-18