Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155]
Balo Pereira, Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Sistemas de Información en Marketing
Data: 2018-19
Resum: De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, clarificar l'alumnat el paper dels moderns sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. • D'una altra, explicitar el contingut i el procés de desenvolupament del mateix, en una organització de mida mitjana, dotant a l'alumnat dels coneixements bàsics dels moderns sistemes d'informació. A més, específicament, aquest programa està plantejat de manera que els participants puguin: • Desenvolupar la seva capacitat per analitzar problemes de màrqueting i l'habilitat per descompondre'ls en qüestions més senzilles, de tal manera que sigui factible la recerca d'Informació per a resoldre'ls. • Adquirir els coneixements bàsics sobre Gestió de la Informació, per a, almenys ser capaços d'enfocar el desenvolupament i la posada en marxa d'un SIM. • Desenvolupar la sensibilitat cap als biaixos i limitacions de la informació. • Recordar alguns dels mètodes i tècniques i fonts d'Investigació més actuals en el camp del màrqueting • Dotar l'alumnat de la metodologia d'aplicació, explicitar el contingut i el seu desenvolupament. El contingut de l'assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere.
Resum: De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumnado el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumnado de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. Además, específicamente, este programa está planteado de forma que los participantes puedan: Desarrollar su capacidad para analizar problemas de marketing y la habilidad para descomponerlos en cuestiones más sencillas, de tal manera que sea factible la búsqueda de Información para resolverlos. Adquirir los conocimientos básicos sobre Gestión de la Información, para, al menos ser capaces de enfocar el desarrollo y la puesta en marcha de un SIM. Desarrollar la sensibilidad hacia los sesgos y limitaciones de la información. Recordar algunos de los métodos y técnicas y fuentes de Investigación más actuales en el campo del marketing Dotar al alumnado de la metodología de aplicación, explicitar el contenido y su desarrollo. El contenido de la asignatura será sensible a los aspectos relacionados con la perspectiva de género.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 74.0 KB

Castellà
4 p, 74.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-13, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir