Home > Course materials > Course guides > Educació per a una Justícia Global |
Additional title: | Education for a Global Justice |
Additional title: | Educación para una Justicia Global |
Date: | 2019-20 |
Abstract: | L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació ciutadana i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. Abordarem el tema de "Ciutadania global", evolució i present. Aprofundirem en com Europa forma 'Educació per a la ciutadania', discutint temes com la identitat i l'alteritat i revisant breument els reptes de la inclusió. Examinarem les trajectòries educatives dels migrants, les minories i els refugiats a Europa, i els factors d'èxit i narratives d'identitats migrants i educatives. Es contemplarà l'objectiu de l'educació a través d'una reconceptualització de com es pot utilitzar els coneixements i visió dels professors i els estudiants per tractar amb grups multiculturals, fomentar camins educatius positius, estratègies per desenvolupar el paper actiu dels estudiants i promoure-hi aules més democràtiques. Una de les eines que utilitzarem al llarg del curs és l'Índex per a la Inclusió (Booth i Ainscow, 2002) que ajuda els agents educatius a analitzar els temes tractats durant la setmana en la seva col·locació escolar. Competències: - Analitzar i interpretar críticament el concepte de ciutadania global i educació ciutadana a Europa - Identificar la participació a la institució com a clau per a l'educació ciutadana i la participació sociopolítica - Analitzar les trajectòries dels estudiants immigrants per construir una educació inclusiva. - Crear un entornd'aprenentatge inclusiu, creatiu i democràtic i incorporar l'aprenentatge cooperatiu al seu 1 - Crear un entornd'aprenentatge inclusiu, creatiu i democràtic i incorporar l'aprenentatge cooperatiu al seu ensenyament. - Participar en estratègies per millorar la participació activa dels alumnes en les aules de ciutadania. |
Abstract: | El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la ciudadanía y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. Abordaremos el tema de 'Ciudadanía global', evolución y presente. Profundizaremos en la forma en que Europa da forma a la "Educación para la ciudadanía", discutiendo temas como la identidad y la otredad, y resumiremos brevemente los desafíos de la inclusión. Examinaremos las trayectorias educativas de los migrantes, las minorías y los refugiados en Europa, y los factores de éxito y narrativas de las identidades y la educación de los migrantes. El propósito de la educación se contemplará con una reconceptualización de cómo se puede utilizar para equipar a los maestros y estudiantes para que apliquen sus conocimientos y visión para tratar con grupos multiculturales, fomentar caminos educativos positivos, participar en estrategias para desarrollar el papel activo de los alumnos y promover Aulas más democráticas. Una de las herramientas que usaremos a lo largo del curso es el Índice de inclusión (Booth & Ainscow, 2002) que ayuda a los agentes educativos a analizar los problemas abordados durante la semana en su ubicación escolar. Objetivos de habilidades - los estudiantes pueden: - Analizar e interpretar críticamente el concepto de ciudadanía global y educación para la ciudadanía en Europa. - Identificar la participación en la institución como la clave para la educación ciudadana y la participación 1 - Identificar la participación en la institución como la clave para la educación ciudadana y la participación sociopolítica. - Analizar las trayectorias de los estudiantes inmigrantes para construir una educación inclusiva. - Crear un ambiente inclusivo, creativo y democrático de aprendizaje, e incorporar el aprendizaje cooperativo en su enseñanza. - Participar en estrategias para mejorar el papel activo de los alumnos en las aulas de ciudadanía para la participación. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Català, anglès, castellà |
Studies: | Educació Primària [2500798] |
Study plan: | Grau en Educació Primària [896] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 3 p, 98.0 KB |
Anglès 3 p, 98.2 KB |
Castellà 3 p, 98.6 KB |