Transformación digital y comunicación : creación de un Plan de Comunicación digital para Ariston, marca líder en la fabricación y comercialización de calefacción, agua caliente sanitaria y renovables
Becerra Martínez, Nerea
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Transformació digital i comunicació : creació d'un Pla de Comunicació digital per Ariston, marca líder en la fabricació i comercialització de calefacció, aigua calenta sanitària i renovables
Additional title: Digital transformation and communication : creation of a Digital Communication Plan to Ariston, the leading brand in the manufacture and commercialization of heating, water heating and renewable
Date: 2019
Description: 77 pag.
Abstract: La digitalització ha canviat la manera en què les persones es comuniquen. En aquest projecte s'investiga com s'han adaptat les marques a aquests canvis en la comunicació amb l'objectiu de plasmar-los en un Pla de Comunicació digital per a una marca posicionada en un sector tradicional com el de la climatizació.
Abstract: La digitalización ha cambiado la forma en que las personas se comunican. En este proyecto se investiga cómo se han adaptado las marcas a estos cambios en la comunicación con el objetivo de plasmarlos en un Plan de Transformación digital para una marca posicionada en un sector tradicional como en el de la climatización.
Abstract: Digitization has changed the way people communicate. This project investigates how brands have adapted to these changes in communication with the aim of translating them into a Digital Transformation Plan for a brand positioned in a traditional sector as in the heating, water heating and renewable.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Macrodades ; Publicitat ; Inbound marketing



77 p, 2.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-03, last modified 2022-10-28



   Favorit i Compartir