Més suecs que polacs : proyecto de campaña local de IKEA en Cataluña
Belmonte Bernat, Daniel
Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Més suecs que polacs : projecte de campanya local d'IKEA a Cataluña
Título variante: Més suecs que polacs : IKEA local campaign project in Catalonia
Fecha: 2019
Descripción: 110 pag.
Resumen: Estudi de la societat catalana en compració amb a la resta de societat de l'estat espanyol que justifiquen un pla de comunicación especial que pot executar IKEA a Catalunya.
Resumen: Estudio de la sociedad catalana en comparación con el resto de la sociedad del estado español que justifique un plan de comunicación especial que podrá ejecutar IKEA en Cataluña.
Resumen: Study of Catalan society in comparison with the rest of the Spanish State society that justifies a special communication plan that will be able to make IKEA in Catalonia.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Màrqueting ; Publicitat ; Catalunya ; IKEA



110 p, 6.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2019-10-03, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir