Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22063
Estudio de propuestas alternativas en la enseñanza de la termodinámica básica
Martínez, J. M.
Pérez, B. A.

Data: 1997
Resum: We report in this work a research on an approach to Basic Thermodynamics teaching at secondary level. The results of four grups of students in different cities are discussed from qualitative and global quantitative perspectives in a complementary way. We suggest, in the light of the real implementation of that curricular proposal, some didactic recommendations for better adequacy to different contexts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Temperatura ; Termometria ; Termodinàmica ; Dilatació tèrmica ; Cinètica Molecular ; Energia
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 287-300, ISSN 0212-4521



14 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-10, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir