Dificultades en la enseñanza-aprendizaje de los problemas de física y química : II. Opiniones del profesor
Oñorbe de Torre, A. (IB Emilia Pardo Bazán)
Sánchez Jiménez, J. M. (Universidad de Alcalá. Departamento de Química Analítica, Química Física y Ingeniería Química)
Data: |
1996 |
Resum: |
Analysing the ideas with which teachers and pupils confront problems in physics and chemistry. The starting point for this analysis is the compilation of difficulties and causes of failure involved in solving problems raised in a didactic investigation of the subjects. This second part -referring to the teachers- shows the relationships between difficulties faced as well as distinguishing between groups of teachers who share similar ideas about problem solving education. Finally a comparison is made between the two sections -teachers and pupils- with implications to teaching and learning. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Resolució de problemes ;
Alumne ;
Professor ;
Fracàs escolar ;
Preparació professional del professor ;
Memòria de l'alumne ;
Càlculs i operacions bàsiques ;
Coneixements procedimentals |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 251-260, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21457
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n3-onorbe-sanchez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4202
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2007-12-18, darrera modificació el 2024-05-26