visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Conflictos cognitivos, experimentos cualitativos y actividades didácticas |
Fecha: | 1995 |
Resumen: | The article relates the results of a qualitative research with secondary school students on the cognitive conflicts about central collisions in mechanics. We put our attention to the interviewer's mediation in the origins, developments and conclusions of the conflicts. We analyze the main results of the process and sketch some pedagogical consequences. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Entrevistes ; Origen de conflictes cognitius ; Dinàmica de conflictes cognitius ; Conclusió de conflictes cognitius ; Conflictes objectius ; Conflictes efectius ; Impotència cognitiva ; Excés d'informació ; Ressonància cognitiva |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 279-294, ISSN 2174-6486 |
16 p, 882.4 KB |