Com influencia la masculinitat hegemònica a les actituds escolars?
Olivella Bas, Pau
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Fecha: 2020
Resumen: L'objectiu principal de la recerca consisteix en veure quin és el discurs que tenen els i les alumnes en vers la construcció de la seva identitat de gènere; observar d'on provenen les idees que tenen sobre aquesta i veure'n les conseqüències que té en el seu dia a dia. El present estudi també mostra les forces invisibles instaurades en la manera de pensar dels i les alumnes provinents del sistema patriarcal.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Sociologia [2500262]
Plan de estudios: Grau en Sociologia [819]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Masculinitats ; Gènere ; Identitat ; Educació ; Escola



TFG
66 p, 3.0 MB

Pòster
1 p, 756.8 KB

Resum executiu
3 p, 132.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias Políticas y Sociología. TFG

 Registro creado el 2020-07-10, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir