Com influencia la masculinitat hegemònica a les actituds escolars?
Olivella Bas, Pau
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2020
Resum: L'objectiu principal de la recerca consisteix en veure quin és el discurs que tenen els i les alumnes en vers la construcció de la seva identitat de gènere; observar d'on provenen les idees que tenen sobre aquesta i veure'n les conseqüències que té en el seu dia a dia. El present estudi també mostra les forces invisibles instaurades en la manera de pensar dels i les alumnes provinents del sistema patriarcal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Grau en Sociologia [819]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Masculinitats ; Gènere ; Identitat ; Educació ; Escola



TFG
66 p, 3.0 MB

Pòster
1 p, 756.8 KB

Resum executiu
3 p, 132.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2020-07-10, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir