visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Educación tecnológica : |
Data: | 1995 |
Resum: | This paper has three interlocking themes. The first relates to rationales for the inclusion of technology education in the school curriculum worldwide. The second deals with the issues that have to be addressed as that inclusion is either made or extended. The third is the relation between technology and the environment, which has implications for the problems addressed by technology education. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Tecnologia ; Intel·ligència lingüística ; Intel·ligència musical ; Intel·ligència lògica-matemàtica ; Intel·ligència espacial ; Intel·ligència corporal-cinestèsica ; Desenvolupament sostingut ; Educació científica ; Educació tecnològica ; Formació de professors |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 15-24, ISSN 2174-6486 |
10 p, 557.7 KB |