Google Scholar: citations,
Review. Research and teaching at the intersection: Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, edited by Anna Camps and Xavier Fontich, 2020
Poggio, Anabella Laura (Universidad de Buenos Aires)

Additional title: Reseña. La actividad metalingüística como espacio de encuentro de la escritura y la gramática : Un itinerario de enseñanza e investigación en educación lingüística, editado por Anna Camps y Xavier Fontich, en prensa
Additional title: Ressenya. Research and teaching at the intersection : Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, editat per Anna Camps i Xavier Fontich, 2020
Additional title: Compte rendu. Research and teaching at the intersection : Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, édité par Anna Camps et Xavier Fontich, 2020
Date: 2020
Abstract: Obra ressenyada: Anna CAMPS and Xavier FONTICH (ed. ), Research and teaching at the intersection: Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity. Brussels: Peter Lang, 2020.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès i Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e889 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v13-n3-poggio
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/374596
DOI: 10.5565/rev/jtl3.889


12 p, 169.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2020-10-01, last modified 2022-03-04



   Favorit i Compartir