Review. Research and teaching at the intersection: Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, edited by Anna Camps and Xavier Fontich, 2020
Poggio, Anabella Laura (Universidad de Buenos Aires)
Additional title: |
Reseña. La actividad metalingüística como espacio de encuentro de la escritura y la gramática : Un itinerario de enseñanza e investigación en educación lingüística, editado por Anna Camps y Xavier Fontich, en prensa |
Additional title: |
Ressenya. Research and teaching at the intersection : Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, editat per Anna Camps i Xavier Fontich, 2020 |
Additional title: |
Compte rendu. Research and teaching at the intersection : Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity, édité par Anna Camps et Xavier Fontich, 2020 |
Date: |
2020 |
Abstract: |
Obra ressenyada: Anna CAMPS and Xavier FONTICH (ed. ), Research and teaching at the intersection: Navigating the territory of grammar and writing in the context of metalinguistic activity. Brussels: Peter Lang, 2020. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Anglès i Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Published in: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (august-september 2020) , e889 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v13-n3-poggio
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/374596
DOI: 10.5565/rev/jtl3.889
The record appears in these collections:
Articles >
Published articles >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArticles >
Research articlesArticles >
Reviews
Record created 2020-10-01, last modified 2022-03-04