visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Los mapas conceptuales de J.D. Novak como instrumentos para la investigación en didáctica de las ciencias experimentales |
Fecha: | 1992 |
Resumen: | This article is a review of Novak's «concept mapping», used as a tool for didactical research. It emphasizes its efficiency, especially with topics related to teachingpearning processes and planning of both curriculum and instruction. A list of bibliographical references has been carefully selected. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Aprenentatge memorístic ; Aprenentatge significatiu ; Metaprenentatge ; Teoria de Ausubel ; Diagrames de fluxe ; Disseny de material curricular ; Pràctiques de laboratori |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 148-158, ISSN 2174-6486 |
11 p, 558.4 KB |