Navegació Basada en Prestacions. Disseny d'una carta d'aproximació RNP per a l'aeroport de Lleida
Egea Cullell, Daniel
Narciso Farias, Mercedes Elizabeth, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Navegación Basada en Prestaciones. Diseño de una carta de aproximación RNP para el aeropuerto de Lérida
Título variante: Performance Based Navigation. Design of an RNP approach chart for Lleida airport
Fecha: 2021
Descripción: 127 pag.
Resumen: En el present treball es realitza una anàlisis del concepte de la navegació basada en prestacions (PBN), amb l'objectiu de crear i implementar una aproximació instrumental de tipus RNP a l'aeroport de Lleida. Per a dissenyar aquesta aproximació es du a terme un estudi de l'estat de l'art de l'aeroport de Lleida i de la PBN a Espanya amb la finalitat de determinar les necessitats de l'aeroport, i dels recursos dels que es disposa (infraestructures, equips, lleis, etc). Finalment s'elabora una carta de l'aproximació dissenyada que s'utilitza per a realitzar una simulació amb l'aeronau Airbus A320 mitjançant el software Xplane 11.
Resumen: En el presente trabajo se realiza un análisis del concepto de la navegación basada en prestaciones (PBN), con el objetivo de crear e implementar una aproximación instrumental de tipo RNP en el aeropuerto de Lérida. Para de diseñar esta aproximación se lleva a cabo un estudio del estado del arte del aeropuerto de Lérida y de la PBN en España con la finalidad de determinar las necesidades de dicho aeropuerto, y de los recursos de los que se dispone (equipos, infraestructuras, leyes, etc). Finalmente, se elabora una carta de la aproximación diseñada que se utiliza para realizar una simulación de vuelo con la aeronave Airbus A320 mediante el software Xplane 11.
Resumen: In the present work an analysis is performed about the concept of the performance based navigation (PBN) in order to create and implement an RNP instrumental approach in the airport of Lleida. To do the design of this approach is necessary to carry out the study of the state of the art of the airport of Lleida and of the PBN in Spain with the purpose of knowing the necessities of the airport, and the available resources disposed (infrastructures, systems, laws, etc). Finally, the design of the approach chart is elaborated with the objective of being simulated with an Airbus A320.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Plan de estudios: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Navegació Basada en Prestacions ; Aproximació instrumental ; Required Navigation Performance (RNP) ; Carta d'aproximació RNP ; Navegación Basada en Prestaciones ; Aproximación instrumental ; Carta de aproximación RNP ; Performance Based Navigation ; Instrumental approach ; Required Navigation Performance ; RNP approach chart



4.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2021-07-26, última modificación el 2024-01-27



   Favorit i Compartir