Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates
Gàzquez Gimenez, Marina
Hernàndez Gudiño, Naiara
Marión Mínguez, Anna
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Plan de marketing y comunicación para la marca de lencería íntima Flos Intimates
Additional title: Marketing and communication plan for intimate lingerie brand Flos Intimates
Date: 2021
Description: 145 pag.
Abstract: Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. L'estructura seguida consta de tres fases: anàlisi de la situació i investigació del mercat, pla de màrqueting i pla de comunicació.
Abstract: Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. La estructura seguida consta de tres fases: análisis e investigación del mercado, plan de marketing y plan de comunicación.
Abstract: Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. The structure followed consists of three phases: market analysis and research, marketing plan and communication plan.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Subject: Publicitat ; Màrqueting ; Pla de comunicació ; Xarxes socials en línia ; Moda



145 p, 3.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-27, last modified 2022-11-18



   Favorit i Compartir