dir.
Data: |
2021 |
Descripció: |
113 pag. |
Resum: |
En complir la majoria d'edat, a les joves tutelades se'ls hi demana fer un pas de gegant que significa un canvi integral en les seves vides. Aquest treball s'ha centrat en estudiar la seva transició a la vida independent, aplicant una perspectiva de gènere en l'anàlisi. Conèixer com afecta el gènere en la construcció del seu camí cap a la vida autònoma, com es configura la seva realitat i les dificultats que es troben en un context ple de desafiaments i prejudicis que limiten les seves oportunitats; són els objectius als quals s'han arribat en aquesta investigació. |
Nota: |
Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 6a Edició, curs 2020-2021 |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Social [2500260] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Social [827] |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Transició ;
Autonomia ;
Emancipació ;
Joves ;
Tutelades ;
Perspectiva de gènere |