La transició a la vida independent de les joves tutelades per l'administració a Catalunya. Anàlisi des d'una perspectiva de gènere
Rodríguez Osuna, Lorena
Jariot, Mercè, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada

Data: 2021
Descripció: 113 pag.
Resum: En complir la majoria d'edat, a les joves tutelades se'ls hi demana fer un pas de gegant que significa un canvi integral en les seves vides. Aquest treball s'ha centrat en estudiar la seva transició a la vida independent, aplicant una perspectiva de gènere en l'anàlisi. Conèixer com afecta el gènere en la construcció del seu camí cap a la vida autònoma, com es configura la seva realitat i les dificultats que es troben en un context ple de desafiaments i prejudicis que limiten les seves oportunitats; són els objectius als quals s'han arribat en aquesta investigació.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 6a Edició, curs 2020-2021
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Social [2500260]
Pla d'estudis: Grau en Educació Social [827]
Document: Treball final de grau
Matèria: Transició ; Autonomia ; Emancipació ; Joves ; Tutelades ; Perspectiva de gènere



113 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Premis UAB. TFG

 Registre creat el 2022-05-13, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir