2024-09-23 22:53 |
36 p, 3.9 MB |
Repensem la literatura infantil : Una mirada de gènere a les Biblioteques Escolars de Ripoll
/
Rodríguez Pidelaserra, Marina ;
Comas Sàbat, Marta, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La importància de l'educació amb perspectiva de gènere ha suposat la necessitat d'adaptar els continguts alliçonats a les escoles. La coeducació, per tant, és rellevant a l'hora d'impartir una educació més igualitària, així com per assentar unes bases a partir de les quals construir una societat més feminista i menys discriminatòria per qüestions de gènere. [...] La importancia de la educación con perspectiva de género ha supuesto la necesidad de adaptar los contenidos enseñados en las escuelas. La coeducación, por lo tanto, es relevante a la hora de impartir una educación más igualitaria, así como para asentar unas bases a partir de las cuales construir una sociedad más feminista y menos discriminatoria por cuestiones de género. [...] The importance of gender-sensitive education has necessitated the adaptation of the content taught in schools. Coeducation, therefore, is relevant when it comes to providing a more egalitarian education, as well as laying the foundations for building a more feminist and less gender-discriminatory society. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
|
2024-09-23 22:53 |
59 p, 1.1 MB |
Exploring the relationship between AI Gen and Critical thinking skills in Primary Education : Opinions and perspectives across the educational spectrum
/
Calduch Gas, Júlia ;
Castellvi Mata, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de grau explora la relació entre l'ús de la intel·ligència artificial generativa, concretament el ChatGPT, i el desenvolupament del pensament crític a l'etapa d'educació primària. [...] Este trabajo de fin de grado explora la relación entre el uso de la inteligencia artificial generativa, concretamente el ChatGPT, y el desarrollo del pensamiento crítico en la etapa de educación primaria. [...] This thesis explores the relationship between the use of Generative Artificial Intelligence (GenAI), specifically focusing on ChatGPT, and the development of critical thinking in primary education. The relevance of this investigation is underscored by the fast development and growing presence of the artificial intelligence in many aspects of daily life. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
84 p, 21.5 MB |
Musicalitza't (Estudio sobre los beneficios de la práctica musical en el desarrollo integral de los niños a través de su participación en un espectáculo musical)
/
Cánovas Cascante, Emma ;
Gimeno Abad, Ricard, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El següent treball de fi d'estudis intenta demostrar d'una manera pràctica i objectiva la importància de l'educació musical pel correcte desenvolupament cognitiu, social i emocional dels infants. [...] El siguiente trabajo de fin de estudios intenta demostrar de forma práctica y objetiva la importancia de la educación musical para el correcto desarrollo cognitivo, social y emocional de los niños. [...] The final thesis tries to demonstrate practically and objectively the importance of musical education for children's cognitive, social, and emotional development. Therefore, it claims its presence as a core subject in children's education curriculum, through which they obtain the necessary capacities and skills, enhancing the development of their personality and the correct insertion and adaptation to society.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
44 p, 1.8 MB |
Emotional regulation of the students inside the classroom : a systematic review of literature regarding emotional education during primary education Regulació emocional dels estudiants dins l'aula
/
Torres Saurí, Anna ;
Suñé Soler, Nuria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'educació emocional dins l'aula està obtenint certa rellevància i popularitat entre les escoles, de manera que es pretén, no només educar amb relació a coneixements teòrics, sinó també educar emocionalment a l'alumnat. [...] Actualmente, la educación emocional dentro del aula está obteniendo cierta relevancia y popularidad entre las escuelas, de forma que se pretende, no solo educar en relación a conocimientos teóricos, sino también educar emocionalmente al alumnado. [...] Emotional education in the classroom is currently gaining some relevance and popularity among schools, so it is intended not only to educate concerning theoretical knowledge but also to educate students emotionally. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
55 p, 4.1 MB |
L'ús del codi de colors en el procés d'aprenentatge de la lectoescriptura musical i en el foment del treball autònom
/
Jiménez Redondo, Sílvia ;
Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Treball de Fi de Grau es basa en una proposta dins la modalitat d'Aprenentatge Servei (ApS) en col·laboració amb l'escola pública Doctor Ferrer d'Artés. Neix de la necessitat de potenciar el treball autònom a l'aula de música, per tal que els infants puguin treballar la lectoescriptura musical mitjançant la pràctica instrumental, fent ús del codi de colors. [...] Este Trabajo de Fin de Grado está basado en una propuesta dentro de la modalidad de Aprendizaje Servicio (ApS) en colaboración con la escuela pública Doctor Ferrer de Artés. Nace de la necesidad de potenciar el trabajo autónomo en el aula de música, para que los alumnos puedan trabajar la lectoescritura musical mediante la práctica instrumental, usando el código de colores. [...] This Final Degree Project is based on a proposal within the Service Learning (SL) modality in collaboration with Artés' public school Doctor Ferrer. It arises from the need to enhance autonomous work in the music classroom so children can work on musical literacy through instrumental practice using color-coded notation. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
|
2024-09-23 22:53 |
49 p, 1.6 MB |
La IA generativa com a eina d'ensenyament : un doble discurs?
/
Pedrola Moya, Irene ;
Mercader, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, un creixent corpus de literatura reconeix l'impacte significatiu que la intel·ligència artificial generativa ha tingut en el camp educatiu. No obstant això, fins ara, s'ha parat molt poca atenció no només a la percepció que tenen les estudiants del grau en Educació Primària d'incorporar aquesta eina en el seu futur professional, sinó també al seu ús durant la carrera. [...] Actualmente, un creciente corpus de literatura reconoce el impacto significativo que la inteligencia artificial generativa ha tenido en el campo educativo. Sin embargo, hasta ahora, se ha prestado muy poca atención no solo a la percepción que tienen las estudiantes del grado en Educación Primaria de incorporar esta herramienta en su futuro profesional, sino también a su uso durante la carrera. [...] Nowadays, there is a growing body of literature that recognizes the significant impact Generative Artificial Intelligence (GAI) has had on the educational field. However, so far, very little attention has been paid not only to the opinions of Primary Education degree pupils regarding the inclusion of this tool in their future careers but also to its use during their studies. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2024-09-23 22:53 |
|
2024-09-23 22:53 |
|
|
|