Análisis de la recepción de la cultura surcoreana a través del consumo de la serie El Juego del Calamar
Echaburu Motoso, Judith
Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Anàlisi de la recepció de la cultura sud-coreana a través del consum de la sèrie El Joc |
Título variante: |
del Calamar |
Título variante: |
Analysis of the reception of South Korean culture through the consumption of the series |
Título variante: |
Squid Games |
Fecha: |
2022 |
Descripción: |
75 pag. |
Resumen: |
Aquest treball té l'objectiu d'explorar la recepció d'alguns elements identitaris de la cultura sud-coreana representats en els kdramas, específicament en la sèrie televisiva El Joc del Calamar. |
Resumen: |
Este trabajo tiene el objetivo de explorar la recepción de algunos elementos identitarios de la cultura surcoreana representados en los kdramas, específicamente en la serie televisiva El Juego del Calamar. |
Resumen: |
This study aims to explore the reception of some identity elements of South Korean culture represented in kdramas, specifically in the television series The Squid Game. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Periodisme [2501933] |
Plan de estudios: |
Grau en Periodisme [1432] |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Recepció ;
Cultura ;
Kdrama ;
Corea del Sud ;
Joc del Calamar |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2022-10-05, última modificación el 2022-10-21