Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes
Espona Puig, Maria
Llagostera Pera, Aina
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Conviertiendo Whare Wira en una auténtica casa sobre ruedas : creación de identidad corporativa y plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas
Título variante: Turning Whare Wira into a real house on wheels : creating the corporate identity and communication plan of a camper van brand
Fecha: 2022
Descripción: 175 pag.
Resumen: Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Resumen: Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
Resumen: This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. It also includes the corresponding communication strategy and action plan to achieve the initial aims for the brand growth.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Pla de comunicació ; Marca ; Estratègia ; Publicitat ; Rebranding ; Identitat corporativa ; Disseny ; Camperització



175 p, 29.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-26, última modificación el 2022-11-18



   Favorit i Compartir