Estratègies de retorn de la Fundació el Llindar per tal de revertir l'abandonament escolar prematur i el seu impacte en l'alumnat del centre
Cayuela Bastida, Marti
Sorde Marti, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Additional title: Estrategias de retorno de la Fundació el Llindar para revertir el abandono escolar prematuro y su impacto en el alumnado del centro
Additional title: Fundació el Llindar's return strategies to reverse early school leaving and its impact on the center's students
Date: 2022
Abstract: La Fundació el Llindar és un centre d'educació no reglada que acull a adolescents i joves que s'han deslligat del sistema educatiu reglat abans de finalitzar l'etapa educativa obligatòria per oferir-los-hi una segona oportunitat a partir d'una metodologia diferenciada de la de l'educació reglada. Són aquestes diferències en les que s'aprofundeix en aquest estudi de cas qualitatiu exploratori.
Abstract: La Fundació el Lindar es un centro de educación no reglada que acoge a adolescentes y jóvenes que se han desenganchado del sistema educativo reglado antes de finalizar la etapa educativa obligatoria para ofrecerles una segunda oportunidad a partir de una metodología diferenciada de la educación reglada. Son estas diferencias en las que se profundiza en este estudio de caso exploratorio.
Abstract: The "Fundació el Llindar" is a non-regulated education center that admits adolescents and young people who have disengaged from the regulated education system before completing the obligatory education to offer them a second chance based on a differentiated methodology from regulated education. This exploratory case study is focused on those differences.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Sociologia [2500262]
Study plan: Grau en Sociologia [819]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Abandonament Escolar Prematur ; Escoles de Segona Oportunitat ; Estratègies de retorn ; Abandono Escolar Prematuro ; Escuelas de Segunda Oportunidad ; Estratégias de retorno ; Early school leaving ; Second chance schools ; Return strategies



TFG
52 p, 590.9 KB

Resum executiu
55.1 KB

Pòster
315.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Political Science and Sociology

 Record created 2023-03-07, last modified 2023-07-27



   Favorit i Compartir