The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions
Prats Carreras, Sònia
Nussbaum, Luci, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua

Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
Descripción: 112 pag.
Resumen: This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Resumen: Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.
Nota: Doctorat en Didàctica de la llengua i la literatura (152) - Ciències Humanes (2903)
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: English as a foreign language ; Native and non-native teachers ; English as a lingua franca ; Students' perceptions ; Questionnaire ; Anglès com a llengua estrangera ; Professorat nadiu i no nadiu ; Anglès com a llengua franca ; Percepcions dels estudiants ; Qüestionari



113 p, 711.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2023-06-14, última modificación el 2023-07-12



   Favorit i Compartir