Google Scholar: cites
Book Review. Getting Dialogic Teaching into Classrooms : Making Change Possible, by Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová, Roman Švaříček, Martin Sedláček
Vočková, Pavlína (Palacký University in Olomouc)

Títol variant: Resenya. Getting Dialogic Teaching into Classrooms : Making Change Possible, by Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová, Roman Švaříček, Martin Sedláček
Títol variant: Reseña. Getting Dialogic Teaching into Classrooms : Making Change Possible, by Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová, Roman Švaříček, Martin Sedláček
Títol variant: Critique de livre. Getting Dialogic Teaching into Classrooms : Making Change Possible, by Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová, Roman Švaříček, Martin Sedláček
Data: 2023
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. e1240 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v16-n2-vockova
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1240


6 p, 205.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2023-06-30, darrera modificació el 2023-12-14



   Favorit i Compartir