L'art de ser real : l'antítesi entre Instagram i BeReal
Vidiella Mallafrè, Montsant
Gifreu, Arnau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El arte de ser real : la antítesis entre Instagram y BeReal
Títol variant: The art of being real : the antithesis between Instagram and BeReal
Data: 2023
Descripció: 98 pag.
Resum: En aquest treball s'explora el funcionament i les característiques d'Instagram i BeReal, així com els efectes que aquestes tenen en els joves. S'examina el comportament en línia dels joves i com les xarxes socials influeixen en la seva autoimatge i autoestima. Es destaquen les diferències entre aquestes dues aplicacions per tal de comprendre de quina manera són rellevants per als joves, ja que tenen objectius certament desiguals.
Resum: En este trabajo se explora el funcionamiento y las características de Instagram y BeReal, así como los efectos que estas tienen en los jóvenes. Se examina el comportamiento online de los jóvenes y cómo las redes sociales influyen en su autoimagen y autoestima. Se destacan las diferencias entre estas dos aplicaciones para comprender de qué forma son relevantes para los jóvenes, ya que tienen objetivos ciertamente desiguales.
Resum: This paper explores how Instagram and BeReal work and their characteristics, as well as the effects they have on young people. It examines young people's online behavior and how social media influences their self-image and self-esteem. The differences between these two apps are pointed out to understand in what way they are relevant for young people since they certainly have different objectives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: Xarxes socials ; Instagram ; BeReal ; Joves ; Autoestima ; Comportament en línia ; Influència social ; Salut mental ; Addicció a les xarxes ; Filtres ; Autenticitat



98 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-06, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir