Google Scholar: cites
Integración educativa y educación especial como encrucijada hacia la innovación
Jurado de los Santos, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 1995
Resum: The integration of students with handicap to Education levels is a problem whose solution requires to take account for several variables, so this situation is derivated from the infraestructure and training and attitude of professionals and teachers. The noncontrolled aspects of experimental "Reforma" and the limited experience in the integration in educational levels are critical aspects in this panorarne. We specificy and suggest some alternatives and orientation in the training for students with handicap to innovational perspective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Educar, N. 19 (1995) p. 77-86, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42290
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v19-jurado
DOI: 10.5565/rev/educar.440


10 p, 305.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-09-08, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir